قوانین و مقررات

قوانین و مقررات ارائه خدمات در تی‌دی کتاب به شرح زیر است.

  1. برخی از کتاب‌های ارائه شده در سایت تی‌دی کتاب ممکن است حسب مورد قابل ارسال نباشد و چاپ آنها در انبار ناشر یا موزع اصلی به اتمام رسیده باشد. تی‌دی کتاب برخی عناوین را در انبار خود موجود داشته و باقی موارد سفارش داده شده را به صورت مستقیم از ناشر، مراکز پخش معتبر و یا همکاران کتابفروش خود تهیه می‌کند، در نتیجه تمامی کتاب‌های موجود در بازار کتاب قابل تهیه است مگر چاپ آن کتاب تمام شده باشد.
  2. تی‌دی کتاب، کتاب‌ها و دیگر محصولات عرضه شده را صرفاً بر اساس قیمت تعیین شده توسط ناشر به فروش می‌رساند و در تعیین قیمت هیچگونه نقشی ندارد. ممکن است قیمت کتاب توسط ناشر دچار تغییر شود. خریدار می‌تواند این مهم را از ناشر پیگیری نماید.
  3. کلیه‌ سفارشات ثبت شده پس از تأیید پرداخت و صدور فاکتور فروش آماده گردیده و ارسال می‌شوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد.
  4. سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا سه روز کاری (پنجشنبه و جمعه روزهای غیرکاری بازار توزیع کتاب هستند) آماده و ارسال می‌شوند. در موارد خاص ممکن است حسب درخواست مشتری و پذیرش تی‌دی کتاب، سفارش در همان زمان ثبت ارسال شود.
  5. مسئولیت تی‌دی کتاب در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. برای بسته‌های تحویل شده به پست، پس از ۱ روز، بارکد پستی به مشتری اعلام می‌شود. با توجه به بیمه بودن کلیه بسته‌های ارسالی توسط تی‌دی کتاب، در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است. اگر بارکد قابل پیگیری پستی به مشتری تحویل نشود، وظیفه پیگری سفارش کماکان به عهده تی‌دی کتاب است.
  6. پشتیبانی از لوح فشرده همراه کتاب‌ها و همچنین بسته‌های نرم افزاری یا مشکلات چاپی کتاب، بر عهده تولید کننده یا ناشر است. در صورت بروز مشکل تی‌دی کتاب مسئولیتی در این خصوص ندارد، اما تلاش خواهد کرد در حد امکان مشکل مشتری مرتفع گردد.
  7. در صورتیکه تغییر قیمت کتاب سفارش داده شده برای شما قابل قبول نباشد، می‌توانید آن کتاب را از سفارش خود حذف کنید، اما امکان حذف کتاب‌های دیگر که تغییر قیمت نداشته‌اند وجود ندارد.
  8. در صورت انصراف مشتری از سفارش تأیید شده در همان روز سفارش، وجهی کسر نمی‌گردد، اما پس از آن روز، تا روز سوم کاری، چون کتاب به درخواست ایشان تهیه می‌شود، ۱۵% از مبلغ سفارش کسر گردیده و مابقی به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد.
  9. در صورت قابل تهیه نبودن مورد سفارش داده شده، وجه آن عیناً به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد. مشتری می‌تواند از این وجه برای پرداخت هزینه سفارش‌های بعدی استفاده کرده و یا درخواست استرداد آن به حساب بانکی خود ثبت نماید.
  10. پس از ثبت درخواست استرداد وجه توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه به طور معمول بین ۱ تا ۲ روز کاری از طریق سیستم پایا بانک ملت یا پارسیان انجام شده و شماره پیگیری آن در بخش کاربری ثبت گردیده و برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.
  11. استرداد وجه به حساب مشتریان صرفاً از طریق سیستم پایا و با استفاده از شماره شبا انجام می‌شود. نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت باید تطابق داشته باشد. در صورت ورود اطلاعات اشتباه توسط مشتری در هنگام ثبت درخواست استرداد وجه و به شرط مرجوع شدن وجه به حساب تی‌دی کتاب، لازم است مجددا با یک شماره شبای صحیح درخواست استرداد وجه ثبت شود.
  12. اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به تی‌دی کتاب صرفاً برای ارائه خدمات تی‌دی کتاب مورد استفاده قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.
  13. هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.
  14. طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل ۲ بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف ۱۰ روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.
  15. هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.
  16. کوپن‌های تخفیف و جوایز ارائه شده به مشتریان فقط در یک سفارش قابل استفاده هستند و در صورت برگشت سفارش به هر دلیل، این مبلغ به مشتری قابل استرداد نخواهد بود.
  17. سیستم اعتباری سایت صرفاً برای پرداخت هزینه‌های سفارشات، تسویه تغییر قیمت و بازپرداخت وجه پرداختی برای سفارشات به مشتریان طراحی گردیده است. در صورتیکه مشتری اقدام به شارژ اعتبار کرده و بدون انجام خرید، درخواست استرداد وجه نماید، تأیید استرداد مستلزم بررسی امنیتی حساب مورد استفاده برای پرداخت و دریافت خواهد بود. بدین منظور لازم است مشخصات کارتی که با آن پرداخت شده و نام دارنده آن با شناسه کاربری سایت یکسان است به همراه مشخصات حسابی که وجه باید به آن مسترد شود و با شناسه کاربری عضو تطابق دارد به آدرس ایمیل tdketab@gmail.com ارسال گردد.
  18. پاسخگویی به سفارشات اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام می‌شود. پاسخگویی به مشتریان نیز از طریق ایمیل در اولویت بالاتر نسبت به پاسخگویی تلفنی است.
  19. در صورت وجود مشکل در هر بخش و یا شکایت از پرسنل و یا خدمات تی‌دی کتاب می‌توانید مستقیماً با مدیر تی‌دی کتاب ارتباط برقرار کنید:
    • ایمیل: aliforouzanfar2015@gmail.com
    • موبایل: ۰۹۱۲۷۰۶۷۰۱۳